مانوپارت

درباره مانوپارت

نوآوری در صنعت لازمه حیات و پویایی آن است و صنعت مولد که از پایه‌های اصلی اقتصاد کشور محسوب می شود.

اطلاعات تماس

مجله مانوپارت

هر آنچه باید در مورد مانوکمپ 3 بدانید

مرکز نوآوری و شتابدهی مانوپارت در راستا جذب کارورزانی توانمند و بااستعداد در حوزه فنی و مهندسی و پرورش آن‌ها در یک محیط حرفه‌ای و اجرای پروژه‌های واقعی، اقدام به برگزاری کمپ کارورزی مانوکمپ کرده است.

این مرکز نوآوری و شتابدهی از مرداد 1401 برگزاری کمپ‌های کارورزی حرفه‌ای را شروع کرده است و اکنون برای اجرای مانوکمپ 3 آماده می‌شود.
در اولین دوره از مانوکمپ که تا شهریور 1401 ادامه داشت، 103 نفر رزومه خود را برای مانوپارت ارسال کردند و پس از برگزاری مصاحبه‌ها، 28 نفر وارد مانوکمپ 1 و در نهایت 9 نفر در گروه صنعتی پارت لاستیک استخدام شدند.

این دوره با انجام 28 پروژه توسط کارورزان، برگزاری 8 کارگاه تخصصی و 4 بازدید از واحد های تولیدی به پایان رسید.

دراین ویدئو مصاحبه‌ای داشتیم با شرکت کننده‌های دوره اول مانوکمپ

در مانوکمپ چه می‌گذرد

مانوپارت با برگزاری پروژه‌ها، کارگاه‌ها و بازدیدهای تخصصی، کارورزان را برای شروع مسیر کاری خود آماده می‌کند.

پروژه‌های تخصصی

در مانوکمپ های مرکز نوآوری و شتابدهی مانوپارت یک پروژه تخصصی متناسب با رشته و تخصص هر کارورز در یکی از شرکت های گروه صنعتی پارت لاستیک تعریف می‌شود تا کارورزان در کنار انجام پروژه به کمک منتور تعیین شده، تجربه کار در محیط صنعتی را به دست بیاورند.

کارگاه‌های تخصصی

در جهت آمادگی اعضای مانوکمپ برای ورود به بازار کار و صنعت، با هدف بهبود مهارت‌های نرم و استفاده از تجربه افراد باسابقه در این حوزه، کارگاه‌هایی با سخنرانی مدیران ارشد گروه صنعتی پارت لاستیک برگزار می‌شود.

بازدیدهای تخصصی

از این رو که آشنایی کامل با محیط‌های صنعتی و امکان استفاده از تجربه مهندسین خبره برای کارورزان از اهداف اصلی مانوکمپ است، اعضای شرکت کننده در این دوره‌ها بازدید‌هایی از واحدهای تولیدی کارخانه‌ها خواهند داشت.

چرا در مانوکمپ شرکت کنیم؟

از ویژگی‌های این دوره کارورزی می‌تواند به وارد زیر اشاره کرد

  1. انجام پروژه‌های تخصصی
  2. کارگاه‌های تخصصی با رویکرد مهارت آموزی و توسعه فردی جهت آمادگی برای ورود به صنعت
  3. بازدید تخصصی از واحدهای صنعتی
  4. کسب تجربه در کنار مدیران خبره صنعتی
  5. ارائه گواهی‌نامه پایان دوره
  6. دعوت از کارورزان برتر جهت همکاری با گروه صنعتی پارت لاستیک

برای شرکت در سومین دوره مانوکمپ لطفا رزومه خود را برای ما از طریق لینک زیر ارسال کنید. در نظر داشته باشید که مهلت ثبت نام تا 3 خرداد است. منتظر حضورتان هستیم.

سوالات متداول

آیا فضای کار صنعتی برای من مناسب است؟

همراهی منتورها و کارشناسان با تجربه صنعتی، کارگاه های آموزشی، بازدیدها و موقعیت هایی که در طول این کمپ در آن ها قرار خواهید گرفت، همگی به شما کمک خواهند کرد تا به جواب درست برای تعیین مسیر شغلی خودتان دست پیدا کنید.

هزینه ثبت نام و شرکت در این کمپ چقدر است؟

پذیرفته شدگان نهایی این کمپ برای گذراندن کارورزی خود در گروه صنعتی پارت لاستیک، از طرف مانوپارت بورسیه می شوند.

برای شرکت در این دوره فقط ارسال رزومه کافی است؟ آیا آزمون دارد؟

پس از ارسال رزومه، اگر معیارهای اولیه را داشته باشید دعوت به مصاحبه می شوید. بر اساس ارزیابی ای که در جلسه مصاحبه انجام می شود اگر این مرحله را قبول شوید، به مرحله آزمون دعوت خواهید شد و در نهایت قبولی های این مرحله می توانند وارد دوره کارورزی حرفه ای مانوپارت شوند.

چه رشته هایی می توانند رزومه ارسال کنند؟

با توجه به تنوع شرکت ها و گستردگی نیاز کارخانه های گروه صنعتی پارت لاستیک، فعلا محدودیت رشته ای در نظر گرفته نشده است اما قطعا رشته های فنی و مهندسی مثل مهندسی مکانیک، پلیمر، صنایع و… و رشته های مدیریت در اولویت قرار دارند.

این دوره از چه زمانی شروع می شود؟

این دوره از 15 تیر ماه آغاز و مرحله اول آن تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت. چنانچه تکمیل پروژه شما نیاز به زمان بیشتری داشته باشد با درخواست منتور پروژه می توان فرصت دوره را برای شما تمدید کرد.

نحوه حضور در کمپ کارورزی حرفه ای مانوپارت چگونه است؟

دوره به صورت تماما حضوری برگزار می گردد و لازم است در تمام طول دوره به صورت تمام وقت (مطابق ساعت کاری شرکت یا کارخانه) در محل کارورزی خود حضور داشته باشید

محل برگزاری کمپ کجاست و آیا برای تردد به آن محل، سرویس در نظر گرفته شده است؟

بسته به پروژه ای که برای شما تعریف می شود ممکن است محل کارورزی شما داخل شهر یا در واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی توس باشد. در صورتی که محل کارورزی در واحدهای صنعتی باشد می توانید مشابه کارشناسان آن واحد از سرویس تردد کارخانه استفاده نمایید و اگر محل کارورزی در شرکت های داخل شهر باشد، تردد به دفتر به عهده کارورز می باشد.

 

آیا پاسخ سوالات خود را نیافتید؟

چنانچه سوال دیگری دارید، از بخش نظرات همین صفحه برای ما بنویسید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های مجازی مانوپارت به ویژه اینستاگرام، بیشتر در جریان جزئیات برگزاری این کمپ قرار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =