مانوپارت

درباره مانوپارت

نوآوری در صنعت لازمه حیات و پویایی آن است و صنعت مولد که از پایه‌های اصلی اقتصاد کشور محسوب می شود.

اطلاعات تماس

مجله مانوپارت

آنچه در رویداد TechStart گذشت

رویداد tech start با محوریت معرفی ظرفیت­‌ها و فرصت­‌های همکاری با مرکز نوآوری و شتابدهی مانوپارت در تاریخ چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه 1401 در محل کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد. در ابتدای رویداد مهندس سهیل یزدان‌بخش، رئیس هیئت‌مدیره گروه صنعتی پارت‌لاستیک، صحبت خود را پیرامون چگونگی ساخت یک مجموعه دانش‌بنیان توأم با فناوری آغاز کرد.

پس از پخش کلیپی با محوریت معرفی مرکز نوآوری و شتابدهی مانوپارت، مهندس نجم‌آبادی، عضو هیئت‌ مدیره مرکز، حول مانوپارت سخنانی ایراد کرد. وی علاوه بر معرفی مانوپارت، به بیان مأموریت، حوزه های استراتژیک، مخاطبین و ویژگی های این مرکز پرداخت.

در ادامه پس از پخش کلیپی از سخنان مرحوم ایرج یزدان‌بخش؛ بنیانگذار گروه صنعتی پارت‌لاستیک، مهندس مصطفی مکارم؛ مدیرعامل شتابدهنده کسب‌وکار فردوسی، در خصوص تفاوت‌های استارتاپ‌های حوزه IT و استارتاپ‌های سخت‌افزاری سخنان خود را آغاز نموده و به بیان مدل‌های توسعه آنها پرداخت.

پس از ایراد سخنرانی‌ها، کارشناسان مجموعه جهت پاسخ به سوالات حضار، در سالن ورودی حضور یافتند. این رویداد با حضور بیش از 250 نفر از علاقمندان، دانشجویان، فعالان صنعتی و مدیران گروه صنعتی پارت‌لاستیک در آمفی‌تئاتر کارخانه نوآوری مشهد برگزار گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + چهارده =